Ξεχάσατε τον κωδικό σας; Εγγραφή
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size

yourbaby.gr

Member Area
yourbaby.gr
Αρχική arrow Διατροφή arrow Πώς να τον/την πείσουμε να φάει ψάρι
  • Η σωματική τιμωρία δημιουργεί επιθετικά παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς

     

    Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό Pediatrics το Μάιο του 2010 μελέτησε την σχέση που μπορεί να έχει η σωματική τιμωρία των παιδιών από τους γονείς με την συμπεριφορά τους.

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Συστάσεις σε γονείς & παιδιά για τη σωστή χρήση του διαδικτύου

    Να προσεγγίζουν τα εξαρτημένα στο διαδίκτυο παιδιά με ηρεμία, χωρίς επικριτική διάθεση και ν' ακούν με προθυμία τα όσα τούς λένε, ώστε να εγκατασταθεί ένα αμφίδρομος δίαυλος επικοινωνίας, προτείνει στους γονείς, που εντοπίζουν πρόβλημα εθισμού…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Το μεγάλο στρες μειώνει την πιθανότητα εγκυμοσύνης

     

    Οι απλοί άνθρωποι το πίστευαν χρόνια τώρα, αλλά οι επιστήμονες τώρα έρχονται να το αποδείξουν. Το υψηλό επίπεδο άγχους μπορεί να καθυστερήσει αρκετά την εγκυμοσύνη μιας γυναίκας, όπως επιβεβαιώνει για πρώτη φορά μια νέα βρετανική…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Καπνιστές τα παιδιά των καπνιστών

    Όταν το παιδί βλέπει το γονιό του να καπνίζει, έχει 90% περισσότερες πιθανότητες να γίνει κι αυτό καπνιστής και κατά μέσο όρο θα ζήσει 10 χρόνια λιγότερα από κάποιον συνομήλικό του που δεν καπνίζει. Μάλιστα, ο ρόλος της μητέρας καπνίστρια είναι…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Η μητρική αγάπη κάνει τα παιδιά πιο ήρεμους και με αυτοπεποίθηση ενήλικες

    Τα μωρά που μεγαλώνουν μέσα στις εκδηλώσεις αγάπης και τρυφερότητας της μητέρας τους, απολαμβάνοντας συχνές αγκαλιές, φιλιά και ζεστά λόγια, είναι λιγότερο πιθανό να έχουν άγχος και έλλειψη αυτοπεποίθησης αργότερα στην ενήλικη ζωή τους…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Η γονιμότητα στην «κατάψυξη», στην αναζήτηση του τέλειου άντρα

     

    Οι γυναίκες λίγο πριν κλείσουν τα 40 επιλέγουν την κατάψυξη ωαρίων καθώς συνεχίζουν την αναζήτηση του «σωστού» συντρόφου, σύμφωνα με βελγική μελέτη που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ανθρώπινης Αναπαραγωγής και Εμβρυολογίας, στη…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Δε μιλάει ακόμα, είναι φυσιολογικό;

     

    «Μπαμπά, μαμά, νώμη» αντί για συγγνώμη... Έχουν περάσει δύο χρόνια από τη γέννησή του και ο λεκτικός του πλούτος περιορίζεται σε λίγες μόνο λέξεις που μόλις καταφέρνει να προφέρει. Μήπως κάτι δεν πάει καλά;

    Διαβάστε περισσότερα...
  • «Μύθος» η επικίνδυνη καισαρική

     

    Αυξάνεται ο αριθμός των γεννήσεων με καισαρική τομή παγκοσμίως, την ώρα που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) διστάζει να αναθεωρήσει προς τα πάνω το χαμηλό ποσοστό (10%15% επί του συνόλου των γεννήσεων) το οποίο θεωρούσε «ασφαλές για την υγεία…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Παιδιά εθισμένα στις ροζ σελίδες

     

    Διαστάσεις επιδημίας παίρνει και στη χώρα μας σταδιακά η χρήση πορνογραφικών ιστοσελίδων από παιδιά και εφήβους, αφού 2 στα 10 ελληνόπουλα μπαίνουν συστηματικά σε ροζ sites.

    Ερευνα που πραγματοποίησε η Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β' Παιδιατρικής…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Οταν «πονάει το δοντάκι»... μήπως είναι αργά;

    Είναι σύνηθες το ν' αγνοείται η φροντίδα των δοντιών των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Αυτό έχει αποτέλεσμα πολύ συχνά τη δημιουργία φλεγμονής -οδοντικού αποστήματος ή ουλίτιδας- στο παιδικό στοματάκι, η οποία ταλαιπωρεί τους μικρούς ασθενείς, ενώ θα μπορούσε…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Tης μαμάς το γάλα...

    Υγιεινός, θρεπτικός και... οικονομικός ο θηλασμός, αλλά οι ελληνίδες μητέρες φαίνεται πως τον αποφεύγουν

    «Είναι δωρεάν, κάνει τις αισθήσεις να λειτουργούν και είναι πάντα διαθέσιμο. Είναι καθαρό, φρέσκο, στη σωστή θερμοκρασία και όμορφα συσκευασμένο. Το μητρικό γάλα είναι για τα…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • ΙΑΣΩ: Πρόστιμα 435.000 € για καταχρηστικές χρεώσεις

    Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή Δημήτρη Σπυράκου, μετά από σχετικές εισηγήσεις της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, επιβλήθηκαν στα μαιευτήρια ΙΑΣΩ, ΜΗΤΕΡΑ και ΛΗΤΩ, κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 13α του νόμου 2251/1994 για την «Προστασία των καταναλωτών», πρόστιμα συνολικού ύψους…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Τα κινητά βλάπτουν τα παιδιά

     

    Τα παιδιά κάτω των 12 ετών δεν πρέπει να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα προειδοποίησε ένας κορυφαίος σύμβουλος της βρετανικής κυβέρνησης. Ο καθηγητής Λόουρι Τσάλις επισήμανε ότι τα παιδιά δεν είναι «μικροί ενήλικοι» και ότι δεν πρέπει να τους δίνουμε…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Γονείς, μην ξεχνάτε τη λίμπιντο!

     

    Τα παιδιά μάλλον κοιμούνται βαριά, αλλά για να σμίξει το ζευγάρι πρέπει να αναλάβει «Επικίνδυνη αποστολή». Γι’ αυτό αρκετά αντρόγυνα επιλέγουν να μην μπαίνουν καν στον κόπο της απόπειρας...

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Νοημοσύνη δεν είναι μόνο μία

     

    Ναι, η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει μόνο ένα είδος νοημοσύνης που να μας χαρακτηρίζει. Αν εντοπίσετε το είδος ευφυΐας του παιδιού σας, θα το βοηθήσετε ν' ανακαλύψει τη μοναδικότητά του.

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Ο πατέρας μπορεί να προλάβει το «πρόωρο» κάπνισμα των παιδιών

     

    Βρετανοί ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι γονείς και εν προκειμένω ο πατέρας μπορεί με τη στάση του να οδηγήσει τα παιδιά του στο να μην αρχίσουν το κάπνισμα σε εφηβική ηλικία. Επιστήμονες του Πανεπιστημίου…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Το μητρικό βάρος κατά την κύηση επηρεάζει το ενδεχόμενο μελλοντικής παιδικής παχυσαρκίας

     

    Τα παιδιά των μητέρων που παίρνουν πολλά κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τείνουν να έχουν περισσότερο σωματικό λίπος από εκείνα των οποίων οι μητέρες μένουν εντός των ιατρικών συστάσεων…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Η Γαία αλλάζει τα δεδομένα μειώνοντας περαιτέρω τις τιμές

    Με τη συμπλήρωση τεσσάρων μηνών από την έναρξη της λειτουργίας της, η Μαιευτική – Γυναικολογική κλινική «ΓΑΙΑ» του «ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ» και έχοντας υποδεχθεί περισσότερα από 1.000 περιστατικά, ανακοινώνει τα περαιτέρω μειωμένα τιμολόγια της, παραμένοντας προσηλωμένη στις αρχικές…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • 10 "αντρικοί" τρόποι για να ηρεμήσει ενα μωρό που κλαίει

     

    Οι μπαμπάδες δεν δικαιώνονται πάντα για το μεγάλωμα των παιδιών. Αν όμως ψάξετε, θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι μπαμπάδες έχουν βρει τρόπους και τεχνάσματα για το κατεύνασμα ενός μωρού που κλαίει. Το Κέντρο…

    Διαβάστε περισσότερα...
  • Με τη γιαγιά ή την Baby-sitter

     

    Όταν έρχεται η ώρα να επιστρέψουμε στην εργασία μας, θα πρέπει να έχουμε καταλήξει με ποιον θα μένει το μωρό κατά την απουσία μας. Ας δούμε ποιος είναι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος γι’ αυτήν τη βοήθεια και…

    Διαβάστε περισσότερα...

Παρακαλούμε εγκαταστήστε το Flash και ανοίξτε την Javascript.

Πώς να τον/την πείσουμε να φάει ψάρι Εκτύπωση E-mail
09.06.09

Πώς να τον/την πείσουμε να φάει ψάρι Μια από τις πιο δύσκολες «αποστολές», που κάθε μητέρα καλείται να αντιμετωπίσει είναι να πείσει το παιδί της να φάει ψάρι. Η εισαγωγή του ψαριού στο διαιτολόγιο του παιδιού έχει πολλά να του προσφέρει.

Το πρόβλημα όμως είναι πως, όσο και αν η μητέρα γνωρίζει τα οφέλη της κατανάλωσης ψαριού, ο λιλιπούτειος «δυνάστης» της τα αγνοεί πλήρως και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το πώς θα αποφύγει τη χαρακτηριστική «ψαρίλα»…

Στη «φαρέτρα» λοιπόν της μητέρας βρίσκονται αρκετά διατροφικά «τρικ» που, αν και απαιτούν λίγη προσπάθεια, αξίζει να τα επιχειρήσει, μια και τα ψάρια αποτελούν καταπληκτική εναλλακτική λύση σίτισης για μικρούς και μεγάλους.

  • Μια «πινελιά» σπιτική μαγιονέζα ή φρέσκια σος με σπανάκι, σέλινο, μαϊντανό και ελαιόλαδο στο μπλέντερ, συχνά αρκούν να μεταμορφώσουν ένα «άχαρο» ψάρι σε μια γευστικότατη επιλογή.
  • Το κλασικό κροκετάρισμα μπορεί να μη συνοδευτεί με τηγάνισμα του ψαριού –κάτι το οποίο το καθιστά ιδιαίτερα δύσπεπτο και «βαρύ» – αλλά με ψήσιμο στο γκριλ, προσδίδοντας στο ψάρι μια γευστική κρούστα.
  • Μια πλούσια σε χορταρικά ψαρόσουπα μπορεί να απογειώσει την γεύση του ψαριού, ιδιαίτερα όταν μαραθόριζα (φινόκιο), καρότο και κρεμμύδι «παντρεύονται» στην κατσαρόλα με το κοκκινόψαρο ή τον μπακαλιάρο.
Οι θρεπτικές ουσίες των ψαριών
Tα ψάρια είναι πλούσια σε βιταμίνες (A, D, B3) και στοιχεία όπως το νάτριο, το ασβέστιο και ο φώσφορος. Επίσης:
  • Eίναι πολύ καλή πηγή ζωικών πρωτεϊνών και συνεπώς απαραίτητων αμινοξέων.
  • Δεν περιέχουν αξιοσημείωτα ποσά κορεσμένου λίπους.
  • Είναι πλούσια σε ακόρεστα λιπαρά οξέα της οικογένειας των ω-3.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε τον πολύτιμο ρόλο που παίζουν για την υγεία μας τα ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία, σύμφωνα με πληθώρα ερευνών, έχει αποδειχτεί ότι:
  • μειώνουν τις αυξημένες τιμές τριγλυκεριδίων,
  • αυξάνουν (έστω και λίγο) την «καλή» HDL χοληστερόλη,
  • μειώνουν τη συσσώρευση των αιμοπεταλίων στα αγγειακά τοιχώματα προσφέροντας αντιθρομβωτική δράση και
  • τέλος, έχουν και αντιφλεγμονώδη δράση.

Ψάρια πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα είναι το σκουμπρί, η ρέγκα, η πέστροφα, ο τόνος και ο σολομός.

Η μεσογειακή δίαιτα
Tα ψάρια είναι από τα τρόφιμα που κατέχουν εξέχουσα θέση στο μοντέλο της μεσογειακής δίαιτας, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να καταναλώνονται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Αυτή ακριβώς η συχνότητα λειτουργεί ως διατροφική ασπίδα έναντι των καρδιαγγειακών νοσημάτων, αφού με την κατανάλωση ψαριών ευεργετούμε τον οργανισμό μας όχι μόνο με την εισαγωγή των ω-3 λιπαρών οξέων αλλά και με την αποφυγή του κορεσμένου λίπους που εμπεριέχεται στο κρέας. Ακόμα μαγειρεύονται πιο εύκολα και είναι πιο εύπεπτα από το κρέας λόγω του ότι εμπεριέχουν ελάχιστα ποσά συνδετικού ιστού. Στις μέρες λοιπόν της έντονης αμφισβήτησης για την κατανάλωση του κρέατος, που πηγάζει τόσο από την περιεκτικότητα του σε κορεσμένο λίπος.
 
< Προηγ.   Επόμ. >

Εγγραφή στο Newsletter


*  e-mail:

*  Μορφή:

*  Εισάγετε τον κωδικό:


Ψηφοφορίες

Σε ποια ηλικία σκέπτεστε να κάνετε παιδιά;
 
Ιατρικό Team
Γραμμή